tirsdag 26. januar 2010

barselgruppe,vondt i magen og strømmen



se hvor sterk jeg er :)



Bestemor og Alea-Clarise koser :)



I dag dro Alea-Clarise og jeg på helsesasjonen der vi møte vår barselgruppe..
Vi er da 5 damer ;)
4 jenter og 1 gutt..
koslig..
Vi alle bor rundt på kjeller så dette skal bli bra møter..
Vi skal møtes til tirsdag..gleder meg litt allerede..





Hun har mye vondt så jeg kjøpte noe som heter minifom,hun synes det smaker godt ;)
vi får håpe at dert hjelper..
Hun har prompet mye helt siden hun ble født, men jeg syntes at det har blitt værre nå..
vi krysser fingrene..

Ellers så dro mamma og jeg på strømmen storsenter så anders koste seg hjemme med Alea-Clarise.
Vi kjøpte en nydelig lilla kjole til henne som hun skal ha på seg i dåpen..vi gleder oss å se henne i den :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar