onsdag 13. januar 2010

sove alene eller??

Nå er kl 02.30 og jeg sitter her.
Alea-Clarise ligger i senga si og hikker.
Nå skal hun få sove i sin egen seng, så derfor sitter jeg her..
Jeg gidder ikke å legge meg før snuppa sovner.
Hun spytter ut smokken så da må jeg få den inn igjen før hun skriker og vekker alle..
og da er det ikke noe vits i å legge seg,det slitsomt det..hehe.
Nå har hun fått melk og ny bleie,og fått kos..
men lys våken er hun..
kanjse jeg snart må ta henne opp å sitte på stua..
men skal prøve å få henne til å sove alene..
Hun sover alene føst så våkner hun får å få mat å da vil hun sove sammen oss eller på sofaen sammen med meg.
Men hun blir også så tett av å ligge i senga vår :(
Så da må jeg prøve å unngå det..
Anders han har et bra sovehjerte.hehe.sover som en stein,våkner noen ganger når Alea-Clarise gråter og sier: åå vil hun ikke sove??
Nei sier jeg da og så snur han og sovner hehe..jaja det er gutten sin det ;)
I det siste har Alea-Clarise begynt å være mer våken og godt er jo det,men kan jo ønske at sove om natta etter pupp..jo det er best..hehe..
klager ikke,bare trøtt ;)
Får sov etter på.på sofaen med snuppa mens anders er på jobb..
I morra eller i dag kommer det noen arbeidere som skal fikse noe her inne..blæ..da blir strømmen borte,bare den ikke blir borte for lenge da hihi..
Ellers så koser jeg meg som mamma :)
snuppa smiler og er fornøyd :)

sov godt dere som kan sove ;)
natta

1 kommentar:

  1. Såå søttttt... =) godt å høre dere har det bra. og ikke minst koser dere masse =) vil komme snart igjen på besøk =) stooor klem =)

    SvarSlett