mandag 2. november 2009

Vært hos legen i dag :)

Først sjekket de urinen og der var det litt sukker og litt hvite legmer eller hva det heter.så de må dyrke den til i morra.
Hvis det er no så er det urinveisinnfeksjon.blæææ.men det er vanlig for gravide.hehe..
Så kom jeg da inn til legen der hun så på hendene mine siden jeg er hoven,så lurte på beina og de er ikke så hoven enda..
Hun synes jeg ligger bra på vekta.Gått opp 12 kg og det var helt vanlig :) jippi...
men jeg måtte regne med at jeg kom til å gå opp mer.
Ellers så lå Alea-Clarise ned med hode,hun har ikke satt seg fast enda.
Men hun lå med bak hode ned men hadde tid og plass til å snu seg..
Hun skal komme med bakhodet først og ikke nesa ;)
ellers så slo hjerte bra og hun hadde en stor og fin plass i magen.
Så var jeg sammen med Sissel (mammaen til anders)
Vi dro på strømmen og handlet litt og etter på dro vi på macern..mmmm.hihi

Så venter vi da forsatt på Aron.12 dager igjen :)
hihi...
Svarer deg her Yvonne: jeg ble ikke dårlig etter vaksina,var litt kvalm men tror det kom av at jeg ikke hadde spist så mye.Men når jeg skulle legge meg så kjente jeg at jeg var øm og det er forsatt litt øm i dag å, men ikke så mye som første dagene..
Miriam: ja au au.hehe..føles ut som du har bare trent der du har fått sprøyta.hehe..
gled deg til å sov hihi..Lykke til ;)
Så får du si til sønnen din at han kan komme om 12 dager :)
Vi venter på han.

ha en forsatt fin mandag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar