tirsdag 17. november 2009

drømte at vannet gikk..


ville bare legge ut denne jeg,hvorfor?hehe
fin fe ;)




I natt drømte jeg at vannet gikk..
Våknet å lå stiv som en stokk,tenkt for meg selv der jeg lå 50 våken 50 søvn at hvis jeg ligger helt rolig så skjer det ingenting..
Hallo..hvis vannet går så går det går ikke ann stoppe det.hehe..
Vel ALea-Clarise var aktiv kl halv 4 så var sikkert litt også derfor jeg våknet.
Nå er jeg så øm der hun ligger at det litt vondt når hun rører på seg,eller at noen tar der.
Det stikker noen ganger og når jeg gjesper eller puster så er det vondt...dette skal nok være vanlig.
Men hvis det forsetter sånn må jeg nesten høre med legen.
Ellers så har jeg vært flink i dag :)
ryddet badet.skapet og benken så vi får bedre plass..
Har også tatt bilder av det.
Ellers så er alt oki her.
Ikke noe som har skjedd med Miriam enda.
HUn var på ahus for sjekk,men ble sendt hjem igjen.
Skal tilbake dit på mandag og for hennes del håper jeg virkelig at Aron har kommet før mandag,hvis ikke håper vi at de setter henne i gang.
Krysser fingrene :)

Japp.jeg får nesten legge bildene ut så legge meg...
skriver i morra el torsdag :)
Natta alle sammen

1 bilde er da av benken,rotet ;)har da esker som vi legger ting oppi
2 bilde er da av under vasken, masse tull inni der å
3bilde er da benken som er ryddig,etter hvert kommer det en stellmatte
4 bilde er da under benken igjen.øverste hylle er min mens den nederste er Anders sin.(jeg vet ikke hva jeg skulle kaste fra hans så han sin ser mer rotet ut)hehe...

Bilder under er da av Kira som sitter pent og venter på å få mat :) Flink jente




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar