søndag 22. november 2009

lyst å klippe meg jeg og noen mage bilder

Oki da sitter jeg her og tenker så det suser..
har litt lyst til å klippe håret mitt kort.
Tror ikke Anders vil, men hvis jeg gjør det synes han jeg blir fin.han synes som regel det.
Akkurat nå vil jeg ha en forandring, og hår vokser jo ut igjen;)
da har jeg lagt ut et bilde av meg nå og et for et par årsiden...
hva synes dere?

Sånn ser jeg ut nå hehe...ser veldig sliten ut men jaja.. ;)



Sånn har jeg mest lyst til å se ut igjen ;)
her ser jeg veldig tynn ut å hmmm..



Så fant jeg ut at jeg skulle legge ut to bilder av magen min hehe...
ser ut som magen synker bra...
en dag skal jeg få lagt ut sånn at man kan se forskjell, jeg må bare se om jeg ser det selv hehe...
Vi venter forsatt på Aron han vil ikke komme.
Han koser seg inne i magen til mamman sin.
Som mamman min sier han er en magebaby..
Men nå må han tenke litt på mamman sin synes jeg..
Ellers så begynner jeg å føle emg som en elefant hehe..
store hender og bein..
Bra jeg har tessa som massere..for gud så godt :)
Skal til henne en gang til før fødslen satser jeg på ;)

Siden kl er over 00.00 så skal jeg skrive at i dag skal jeg på New Moon.Som jeg gleder meg..
Alle som har sett den sier at den er bra, så da gleder jeg meg som en baby.hihi...
Oki under her ser dere to bilder av magen min.
en uten genser så dere ser strekkmerkene mine hehe og en med genser..
Må jo si at jeg liker den runde magen hehe,spes siden det er ei lita snuppe der inne.
Elsker å gå gravid, men slitsomt hehe...



Med genser på hehe



Jepp jepp.kos dere videre..det skal jeg.
klem

1 kommentar:

  1. synes du var utrolig fin med kort hår så en stemme fra meg at du bør klippe håret kort. =0) synes maven din er super fin, synes ikke så mye med disse strekk merkene da. så ikke uroe deg for mye hehe.. =0) men hva kan man for vente vis man skal ha barn. =) synes du er kjempe nydelig jeg. =0) <3 håper filmen var bra da hihiihi.. det trur jeg nok du synes stooor klem gid vennen min sin.. =0) <3<3<3

    SvarSlett