mandag 9. november 2009

hehe glemt å skrive ;)

Ja da har jeg glemt å skrive hvor langt jeg er da.
På torsdag var jeg da 34 uker joho...
så da kommer det litt om babyn:

34 uker

Week34_19779.jpg

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 32 uker gammelt. Nå flyter det ikke lenger, men hviler i liv

moren.

Øynene åpnes når fost

eret er våkent, og lukkes når det sover. Øyefargen er vanligvis blå uansett hva som blir den endelige fargen fordi pigmenteringen ikke er ferdig ennå. Endelig utvikling av øyefarge krever at øyet blir utsatt for lys, og det kan ta flere uk

er etter fødselen før barnet får sin endelige øyefarge. Fingerneglene begynner nå å bli så lange at fosteret kan klore seg selv.

Hehe,gøy å se at nå ligner det mer å mer på en baby :)

Tenk nå er det ikke så lenge til..

Og snart er det bursdagen min og jul..hihi..

gleder meg, synes dette har gått veldig fort :)

I morra eller i dag siden det er over 12 så skal jeg til jordmor og på tirsdag skal jeg til legen..

Blir spennede å høre om hun har satt seg fast eller om hun bare koser seg rundt i magen med å rulle rundt ;)

jeg har jo skrevet mange ganger at hun liker seg i ribbena mine, men nå har hun funnet på noe nytt som hun tydeligvis synes er kjempe gøy.

Hun ligger skjevt så hun har da hodet ned og beina ned.(håper dere skjønner hva jeg mener)

så kjenner jeg at hun tar fra spark med beina på venstre side og så kjenner jeg da ente hode,rompa eller gudene vet dunke til på høyre side.dette er tydligvis veldig morsomt for dette gjør hun flere ganger rett etter hverandre.hehe

har ei lita skrulle i magen :)

Oki dette er da magen min nå hehe.ikke så bra bilde men dere ser at den er ikke så liten;)

Også er da et sliten bilde av meg ;)føler meg sliten hele tia,ser ut som jeg da har akkurat kommet ut av senga er feil det ass..
Bustehuet hihi.jaja...
da får jeg nesten gå å drikke litt vann,se om jeg finner link(har halsbrann og melk eier vi jo ikke ;) )
så sove,skal kjøre anders til jobb og han skal være der før halv 7,så ca 5 t søvn får jeg;)
men kan sove mer etter på da.hehe.
natta folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar