mandag 21. september 2009

Vært på Ikea:)

Ja i dag var dagen her.hehe.
Endelig er senga til lille Alea-Clarise kjøpt:)
Vi kjøpte hyller,dyne,sengetøy,bamser osv.
Vi skulle også ha madrass og overmadrass men de var utsolgt så da må vi vent litt, men det gjør jo ingenting..
Men det var kjempe gøy å handle inn:)
Vi skal prøve å få satt det opp neste uke,vi må bare få ryddet inne på rommet så det vlir spennede å se;)
Kommer nok bilder da ja hehe..
Ellers så er jeg sliten i beina skal bli godt med massasje ja ;)
Å så har jeg halsbrann.blæ.men ellers er alt okidoki;)

da får jeg nesten legge meg er trøtt.
Natta folkens

2 kommentarer:

  1. åhh så kult å handle da.. nå er d ikke lenge igjen til jente kvelden med gutta boys hehe.. ses snart må føle på maven din snart hihi spennende =)

    SvarSlett
  2. Så koselig med barneseng og bamser! :) Trenger du kantbeskyttelse til sprinkelsengen så kan du låne det av meg ;) Gleder meg til bilder :)

    SvarSlett