mandag 14. september 2009

vært hos kiropraktor og så stemt ja

I dag kl 2 var jeg hos kiropraktoren igjen,yes sier bare jeg..det var veldig godt å bli knekt opp igjen..
Han sa at jeg også var veldig stiv i ryggen..(Therese her trenger jeg deg ;) må finne en måte så du kan massere meg,hihi)
Etter jeg var hos kiro dro anders og jeg å stemte.blir spennede å se hvem som vinner...
Vi fikk også besøk av en nydelig pusekatt i dag som vi skulle levere til Kim, må si at vi hadde mest lyst til å beholde henne selv ;) gud for en nydelig pus:)
Ellers så jeg ikke gjort så mye..
Skal snart lage litt mat så skal vi se litt på tv så sove ja ;)
i morra har vi personal møte på jobb blææææ...men sånn er det vel bare ;) hehe...
Jaja da får dere kose dere masse:)

2 kommentarer:

  1. Er det hele ryggen eller mest skuldre og nakke? Kan jo prøve å massere mens du f.eks sitter på en stol ;) Ha en fin kveld. Sove godt. Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig med pus synd jeg ikke tåler dem. snuffs.. håper du blir bedere i ryggen =) blir litt lettere når jenta kommer ut =)stoor lem miss ya

    SvarSlett