torsdag 10. september 2009

En tung dag i dag.

I dag har det vært tungt på jobb, hvorfor anner ikke...
Det går greit og jeg slutt kl 15,men er drit sliten når jeg kommer hjem og sovner med engang..
Det kan hende at det er fordi vi er bare 2 på grønn,men vi har ikke mange bare,men blir jo mer på oss to for det.
I dag så har jeg også hatt mageknip\kramper som kommer og går og det er også litt slitsomt.
Men jeg får bare bite meg i det.
I morgen jobber jeg til halv 5 og da er det endelig helg..
Jippi lønn å :)
hehe..
Har prøvd å rydde i dag,men har sliti litt med det å,så jeg må ta det i morra...
Tror kroppen sier i fra at nå må jeg bare roe meg helt ned.men ikke lett når jeg veit at vi er to og jeg kan ikke latt monica gjøre alt..

Men vi får hjelp fra de fra gul da og godt er det ;)
Jaja,det var min lille klage i dag.hehe..
ha en fin dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar