søndag 27. september 2009

Endelig kommer kjærsten min hjem:)

Anders dro på et kurs på torsdag og kom ikke hjem før på fredag, men da var det bare hei og bye bye, siden jeg skulle på jentekveld og Anders skulle på hyttetur.
Når jeg da kom hjem fra jentekvelden så hadde han og kira reist..
Takk og lov at pus var hjemme,hehe.Hvis ikke hadde jeg vært ensom;)
På frerdag dro jeg til Theres og fikk massasje..
TUSEN TAKK snuppa det trengte jeg:)
Så var det å dra på jentekveld der vi spiste pølser.mmmm,hehe og masse godis..
var feldig full i magen når jeg kom hjem..
Ellers har jeg ikke gjort så mye,lest,sett på tv og kost mye med pus:)

Ja da er 28 uker jeg:)jippi..
Det går fort dette..
hehe
skriver litt om barnet:

28 uker

Week28_19773.jpg

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 26 uker gammelt. Hjernebølgenes mønster ligner det nyfødtes.

Fosteret blir stadig flinkere til å åpne og lukke øynene, suge og svelge. Lungene kan nå puste luft, men det er fremdeles best for fosteret å forbli i livmoren slik at det kan vokse seg større. For hver dag som går bedres prognosene for å få et sunt og friskt barn om for tidlig fødsel inntreffer. Fosterets kropp består av mellom to og tre prosent fett.

Sentralnervesystemet begynner også å bli så modent at fosteret klarer å regulere kroppstemperaturen og gjøre regelmessige pusteøvelser.

Hos gutter begynner testiklene å synke ned i pungen.


japp japp, nå er det ikke lenge til kjærsten min kommer hjem.

gleder meg masse mye:)

ha en forsatt fin søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar