søndag 16. august 2009

Sto opp halv 9 i dag, må nesten det hehe

Ja i dag sto jeg opp kl halv 9.
Begynner på jobb i morra så er vel greit å begynne å stå opp tidelig hehe.
Vi dro på jobben til anders der han drev med papir arbeid og jeg drev med blader og bøker..
dette hjelper jeg han med hver søndag, men nå er det nok ikke lenge til jeg ikke kan hjelpe til pga i dag kjente jeg det ganske bra i rygg og mage.hehe.
Magen begynner jo å komme litt bra fram så er litt i veien noen få ganger, men den blir jo større så det må jeg bare bli vant til.hihi :)

Til middag lagde jeg hjemmelagd pølsegryte med ris og erter..mmmm
Alt fra bunn, fikk litt mye tomat smak synes jeg, men min kjære likte det og neste gang veit jeg da hva jeg ikke skal ta så mye av :)
Men er litt gøy å lage mat når noen synes det er godt og sier takk :)
og når jeg føler at dette får jeg til hihi.
Så jenter vi får be hverandre på middag å lage hjemme lagd :)

Jepp jepp..skal be anders forte seg med bildene, men tar litt tid og akkurat nå ser han på VIF-LSK.
hvem vinner??
anner ikke ;)

Yvonne ja vi må ta oss em tur ut å spise, men har jo god tid før jeg skal føde.haha.er jo hele 4 mnd til...
men de går vel sikkert super fort da ;)

Da snakkes med.
kyss og klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar