mandag 3. august 2009

i dag er det litt skyer her, men godt er det ;)

Hehe ja varmt er det selv om sola ikke steiker.
Skyene gjemmer sola, men jeg sitter i bassenget hele dagen hehe.
i natt vàknet jeg og svettet noe veldig sà jeg màtte hente meg en flaske med kaldt vann, og jeg lurte pà om jeg faktisk skull ut à sove.men var vel for trott til det for jeg sovnet fort igjen.
Sà var det ut i bassenget der jeg satt med en god bok :)
Etter hvert satt jeg litt med mamman min pà forsiden av huset og snakket sammen :) alltid koslig det :)

Sà var gikk jeg inn og satt meg med anders og nà sitter jeg her pà bloggen :)
vi tenker pà à dra til albir etter pà for à bade,
I gàr var vi i benidorm der det er sand strand og albir er steinstrand.
Men bade pà stranda skal vi.hihi..
Anders har bra med farge men det har ikke jeg hehe.men det er jo en grunn til det.sitter mye i skyggen, vil ikke skade Alea-Clarise ;)
Tror det blir navnet til snuppa vàr.
Alea-Clarise Andersdotter eller datter ;) hehe hva synes dere om navnet? :)
Ja er litt rart ikke mange som heter det nei.
Og man mà bli vant til navnet,jeg er vant til det navnet og jeg elsker det hihi..
ha en fin mandag :)

Spania hilsen fra meg og den lille og anders :)

2 kommentarer:

  1. Godt dere har det bra.. moro å lese flink du er. prøv å legge inn noen fine bilder da =) klemmer

    SvarSlett
  2. GÅ for navnet !! ingen jeg vet om som har det.. nydelig navn!!! kooos dere massse

    SvarSlett