søndag 30. august 2009

lyst å prøve,hehe

Vi satt å så på hundehviskern i stad og vi liker jo det showet ;)
Men i dag så var det med ei dame som sa hun var hundetolk.
Anders bare ler litt av dette for han synes det er litt teit, men jeg mener at det er sikkert noen som kan snakke med dyr, og jo flere du hører som har hatt tolk på dyrene jo mer får jeg lyst til å prøve med Kira.
Sa det til Anders og han er jo enig i det at vi kan jo sikkert prøve..men som jeg sa han tror jo ikke på dette.

Jeg har prata mye om dette på jobb og jeg må jo si at hvis vi gjør det så kommer jeg til å grue meg for hva denne person kommer til å si, hehe..
Kira: Ingrid-Anne må gå mer tur med meg.
hehe da skal jeg si: ja men hvis jeg skal gå mer tur så må du slutte å dra ;) hehe..
Hva om vi får vite noe som ikke er så posetivt osv..

MEN JEG VIL PRØVE ;)
Hva mener dere?
tror dere på dette eller er det bare tull?

Ellers så kicker snuppa vår veldig nå :)
I går sparket hun 5 ganger mens Anders kjente å ja han ble stolt og fornøyd.
Nå begynner hun å sparke harde og det kjenner hu mor ja ;) men jeg liker den følelsen jeg ;)

Jepp det var det jeg ville skrive for denne gang.
klem

1 kommentar:

  1. Så kult at du vil prøve det, artig =0) finnes jo skoler får sånt =) godt å høre jenta deres blir sterkere og sterkere for hver dag som går. =)

    SvarSlett