fredag 14. august 2009

fine negler og sola skinner :)

I går var jeg å fikset neglene mine og de ble kjempe fin :)
Anders skal ta bilde av de.:)
Hun som fikset de synes det var morsomt at jeg også drev på så hun sa at neste gang jeg kommer så skulle vi si i fra litt før så skal hun sende meg på den samme skolen som hun gikk på :) så lærer jeg det samme som henne :) hehe det er litt gøy da:)
Vi var på kinan å spiste i går det var godt :) synes jeg var stor hehe ;)jaja er vel ikke så stor da,hihi..

Nå skal anders og jeg ut å bade en siste gang før vi drar, mamma kjører oss til flyplassen kl 4 så vi må pakke også :)
Ja da ses vi snart :)
Kos dere på ferie Therese :) Hvor skal dere? :)
Og gratulere med 6 år :)

Snakkes

2 kommentarer:

  1. Takk snuppa :) Vi drar til Sørlandet neste lørdag, skal da være borte i 6 dager, skal bli godt å komme oss bort litt :) Velkommen hjem igjen :) Du fikk vel ikke vite hva den neglelakken het? Den som blir tykk?

    SvarSlett
  2. Å da må dere kos dere masse :)
    Jo takk takk, vi ville bare bli i spania men hehe..
    Den lakken fikk jeg ikke vite noe navn på, men min bror skal skjekke opp litt for meg å da skal jeg si i fra, men jeg har ikke hørt om halv parten av de lakkene hun viste eller fortalte meg om..
    Men når jeg finner det ut får du vite det :)
    Hils famen da :)

    SvarSlett