torsdag 1. desember 2011

hei hei i stormen he he

Alt bra her..Sorry at jeg er treg med å skrive,men har vært litt ork.
Har ikke hatt blogg følelsen i det siste.
Vel det vel det samme med julefølelse.
På søndag ble jeg nesten overrasket at man skulle pynte,og at snuppa skulle få julekalender var langt langt borte.
Så jeg fikk naboen til å gå opp å hente pynten(jeg liker ikke loft) og lykketrollet synes det var morsomt med alle lysene.
Så har det vært mye styr,sykdom og slit på jobb.(men vi har klart oss ;) )
Nesten ferdig med julegavene,mangler 1 stor og 5 små så er jeg ferdig.Og ja mangler også gaven til lykketrollet,men den skal både Anders og jeg handle inn sammen ;)
Lykketrollet skulle få pakke kalender,men mor som ikke har ork til noe ;) så ble det sjokolade kalender.mmmm.I dag kjørte Anders henne til farmor.
Hun har vært så sutret og lei seg i barnehagen og de har sagt at det er ikke lik henne.
Så da kjørte Anders henne i dag tidlig.
Alt går bra :)
I morgen skal vi ha julebord for barna og det blir gøy.
Stian og jeg skal ha felles samlingen og den kommer til å rule ;) hi hi..
Nå skal vi kose oss med en sein taco middag.
ha en fin torsdag kveld.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar