lørdag 3. desember 2011

Bursdagsfeiring


Bilde er tatt av fame i barnehagen :)

I dag sto jeg opp halv 6,så fant jeg ut at jeg vil da ikke ligge i senga å bare ligge der så jeg sto opp.
Gikk inn på rommet til pappa og mamma.
Stoppet ved pappa sin side,men han var trøtt (mamma fortalte meg senere at han hadde kommet hjem seint i natt)
Men pappa måtte på do så han skiftet på meg samtidig da.
Mamma var den som sto opp med meg.
Vi så litt på TVen før mamma spurte om jeg ville bli med å pakke inn julegaver.
Jeg var vel ikke helt sikker på hva det var,men jeg ble med.
Mamma pakket inn først en gave til Tio min.Så fikk jeg bestemme papir,navnelapp,klistremerke og hvor de skulle stå :)
Så forsatte vi med det :)
Etter på lagde vi bursdagskort til lille prinsessa i dag :)
Hun ble jo 1 år 29.November.
Kl 9 begynte jeg å bli trøtt,men ville ikke legge meg.
Så da byttet mamma og pappa.
Mamma sov mens vi koste oss.
Fikk sjokolade kalenderen min og det er godt :)
Vi leste til på nette,så på dumbo også ville jeg ut til Tor Erik en tur,men da var det noe hvitt som dalte ned.
Pappa sa at det var både snø og regn ute.Masse kliss klass..
Synes jeg kunne fått lov til å leke ute,men jeg fikk gå inn å leke isteden.
Etter hvert sovnet jeg.
Når jeg våknet pyntet mamma meg i de samme klærne som jeg hadde hos fotografen i barnehagen,men jeg synes jeg er så fin i det så da vil jeg ha det på.
Så dro vi på bursdag.
Prinsen kom også,tanter og onkler.
Vi spiste hamburger,kaker,muffins ovs.
Siden dette var i en barnehage så var det leker over alt,og det var kjempe gøy.
Når vi kom hjem var jeg veldig sliten,så jeg satt på fanget til mamma å så på barne tv,snakket litt med tio min og bestemor på skype.
Nå skal jeg sove så da sier jeg..

Natta alle sammen og god helg :)

Mamma hilser..

LYKKETROLLET :)

1 kommentar:

  1. Bestemor,bestefar og tio fikk se hvor fin lille lykketrollet var i klærne (samme som på bilde ). Så fortalte lykketrollet om bursdagen til Tilla-Sofie...Aron var der også <3 MEN det var ingen leker i barnehagen til tante Linda ,så da så.... Mange klemmer fra bestemor <3<3<3

    SvarSlett