søndag 11. desember 2011

10 des og 11 des.

10 desember er da Stian sin bursdag :) en kul og moro fyr fra jobben.28 år hurra :)
Lykketrollet hadde en stor dag denne dagen også for hun skulle ha barnebursdag.

Her i rosa :) Jeg er ikke så glad i rosa,men hun er fin i det da :)
Lykketroll skjønner at det var noe som skulle skje,hun tittet mye ut av vinduet og ropte på Tante Miriam ;) hehe.
Vi fikk besøk av Tante Miriam og Prinsen,Tante Linda og lille Prinsessa,Kim,Anders,Tonje,Aurora,Anette,Lin-Emilie,Tor Erik og Marlen.+ oss tre da :)Hun fikk masse fint :)
Til mat ble det masse masse pølser.mmm :)
Det gikk så det suste :)
Gullungene som venter på mat :)
Gullungene og Tante Linda :)
Etter mat var det kake,alle barna spurte etter kake.
Anders hadde bakt kake,mens jeg hadde pynta.Tante Miriam hadde bakt daim is kake.mmmm.
Her har vi satt på kule fest lys eller hva de kalles.Tor Erik er litt skeptisk,mens barna syntes det var morsomt :)
Så kom da "hoved kaka" som jeg da hadde pyntet med Ole Brumm.(takk til Tante Miriam som fortalte hvordan jeg skulle gjøre det ).
Her er vi akkurat ferdig og synge.

Her blåser vi lyset :)
Sånn så kaka ut :)

Tusen takk til både store og små for gavene og koselig besøk :)
Anders dro ganske fort etter bursdagen til lillestrøm.Gutta skulle ha julebord.
Så vi jente var igjen.
Så klart begynte lykketroll og hoste så hun kastet opp.
Tilslutt fant jeg ut at hun får sove i senga sammen med meg,så vi sovnet halv 11.
kl 02.00 våknet hun av hun hostet,kl 03.00 gikk vi ned.
Hurra hurra..
Det er da 11 des og jeg er 28 år.hurra for en natt.
Kl 06.00 sovnet vi igjen og kl 09.00 var vi våken.
Gjesp..Var ikke så koselig å våkne til ei som bare skulle sutre,og alt var bare uff.
Så jeg savnet Anders akkurat da.
Tilslutt kledde jeg på oss å gikk ut i snøen.
Ikke så fornøyd nei.
Så hentet vi Aiko å lekte med han ute i snøen.
Når vi gikk inn så sovnet vi begge i senga hennes,til Anders ringte å vekte oss.
Vi skulle møte han på Jessheim,vi skulle spise på Egons.
Mange folk der på Jessheim.
Søndags åpent.
Her har vi fått plass :)(er litt møkkete kamera,skal prøve å få "vasket det")
En kjempe god bursdagsklem fra lykketroll (synd med duggen.ødela litt)
En snill kjæreste som tok med oss ut på Egons mat :)
Tusen takk for alle hilsener på tlf,face og tanker ;)

Det var litt om i går og i dag :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar