søndag 4. desember 2011

4 desember


Fame tatt i barnehagen :)

I dag våknet jeg halv 6 og gikk inn til mamma.
Pappa hadde ikke kommet hjem fra julebordet,han sov hos en på jobben hans.
Mamma var ikke akkurat helt i 100 at hun måtte stå opp så tidlig i dag å,men hun sto opp.
Vi gikk ned og så på dumbo,så fikset vi innbydelser til familie bursdagen min.
Masse glitter over alt og det var gøy.
Når kl var halv 11 så sovnet jeg endelig og da fikk mamma også sovet,men mamma vekte meg litt over 12 for vi skulle hente pappa på jobb.
Ellers så har vi ryddet her,vasket badet opp og stua og kjøkken.
Mamma skal prøve å få rydda på rommet mitt i morgen,siden vi skal ha barnebursdag på lørdag.Greit å ha det ryddig på rommet da :) he he.
Nei nå får jeg legge meg.
Vi begynner i barenhagen kl 7 i morgen.
Så da sier jeg..
Natta og ha en fin søndag :)

Lykketrollet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar