tirsdag 13. mars 2012

Uff da


I dag ble jeg ringt opp av Kine(på jobb)
Hun lurte på om jeg kunne begynne kl halv 9 til kl 4 i steden for 9 til halv 5.
Var en som var syk,og det var helt greit det.
Lykketrollet våknet da når Kine ringte, for hun sov i senga med meg.
Hun hadde våknet i natt å hostet så fælt at hun kastet opp igjen.
Men sovnet når hun fikk sove sammen med meg.
Vel hun var i fin form,men litt små sliten når vi kom i barnehagen,sendte meg ut fra basen til og med.For hun skulle spise frokost.
Jeg lagde tomat suppe til basene når de kom å sa at lykketroll har feber,så da fikk hun komme opp til meg, sånn at jeg ble ferdig med maten.
Hun ville også ha tomat suppe så hun fikk litt også reiste vi hjem.
Hun var i en fin form men hadde forsatt feber.
Når Anders kom hjem dro vi en liten tur ut til Hurdal sjøen sånn at vi kom oss ut bittelitt.
Så dro vi innom Miriam og Pål.De har flyttet i et nytt hus i dag :) HURRA HURRA :)
Kjempe fint,misunnelig ja ;)
Når vi kom hjem så lagde jeg gryte med pølse,kylling og karri,ris og nanbrød.mmm det var kjempe godt.
Etter maten dro jeg på trening, og jaggu har ikke jeg blitt mykere og faktisk sterkere :)
I dag klarte jeg å ta et par planker.Rette :)
Sist gang falt jeg ned med engang,men i dag klarte jeg planke med vipping fram og tilbake.
Skulle gjøre det to ganger,men klarte kun den første.Men kjente at jeg ble veldig stolt da ja :)
Har også blitt mykere i kroppen.Klarer mer nå..
Gleder meg til å danse i morgen :)
Da er det Zumba :)

Ja det var da litt om i dag.

God natt og sov godt :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar