torsdag 15. mars 2012

Ei som ikke vil bli frisk


Det er så slitsomt både for henne og for oss.
Hun hoster hele natta så hun kaster opp.
Mat er ikke no tess,drikk er greit nok,men nei takk.
Slapp og sliten.
Det som er best er å sitte sammen med mamma og pappa med smokk å kose hår.
Hva skal man gjøre??
Vel i morgen skal jeg ringe legen å få en time.
Så får Anders dra med henne, jeg må på skolen(grupper)hvis ikke skulle jeg ha gjort det selv.
Akkurat nå sover hun ved siden av pappaen sin.Veit ikke helt om jeg bare skal la henne ligge eller om jeg skal flytte henne tilbake.
Vi får se hva jeg gjør.
Veit ihvertfall at mamma hjerte har det vondt.
Håper hun snart blir bra.
For nå har hun vært bra lenge syk.
Vel det var da litt her.
Skrives nok i morgen.
Natta.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar