lørdag 17. mars 2012

Er jeg ikke tøff?


Er hun ikke tøff?

Vel på fredag så holde vi henne hjemme fra barnehagen,hun var jo hos farmor på torsdag og var ikke helt i slaget.
Jeg var på "skolen"
Her er vi studentene :)
I 1 pausa vår ;)
Jeg skriver skole og grupper.
Dette er fordi jeg er ikke på skolen men vi er en gruppe på 5 som møtes med en veileder på Jessheim bibliotek.
Sånn i går kom da vår Pedagogisk lærer å hadde skole fra 9-16.
Det var tungt stoff men morsomt :)
Lykketrollet var da hos legen der hun fikk hoste saft.
Legen så at hun var litt rød i øret men at det tydet på at hun nå var på bedringes vei :)
Endelig sier nå vi :)
I dag dro hun til bestefar et par timer mens vi dro på Jessheim senter å bare trasket litt.
Jeg kjøpte også små strikker til lykketroll (bilde øverst)
Og når vi kom hjem ble hun helt i 100, for hun ville ha strikk i håret.
Så da satt jeg mange i håret og det digget hun..
Hun var fornøyd.
Så da måtte jeg også ta strikk i håret så jeg sitter nå med 5 strikker rundt i håret ;)
snart skal vi kose oss med Kylling ala Miriam :) det er godt.
Da sier vi
GOD HELG :)
I-A

1 kommentar: