tirsdag 28. februar 2012

Noen mennesker...

I dag dro til Øre-Nese-Hals med lykketroll.
Mens vi sitter der kommer det ei dame med mammaen sin og ei lita snuppe som er litt yngre enn min.
Snuppa hennes ser på min og da sier bestemoren: Ja ser du gutten??
Altså det er greit å si at hun er en gutt hvis hun går i gutte klær,men alt var rosa til og med smokken,da begynner jeg å lure.
Er det pga at hun har kort hår?
Vel jeg tenkt ja ja,mennesker må se det de vil se.
Så roper de opp oss og jaggu så sier hun : OJ var det ei jente?
Da tenkte jeg for meg selv at barnebarnet ditt ser mer gutt ut enn min,men jeg ser at hun er jente.
Vel når vi kom ut etter en sjekk så sitter de der enda.
Snakker.
Plutselig kommer det ut fra moren:Du er så jævlig mongo til jenta si.
Hva i..
Det sier man da ikke..
Jeg ble sjokka og trur ikke det var bare meg..Fy f.. sier nå jeg..
Ellers så har lykketroll store polypper(eller hvordan det skrives).
Hun skal da tilbake om 6 uker,og må ta en nesespray fram til da.
Har endelig vært å trent :)
Sliten i marg og bein,men det er deilig.
Nå skal jeg slå meg ned å se litt på tv, for jeg klarer ikke å sove enda. he he..
Ha en fin kveld :)

skrives.
I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar