mandag 27. februar 2012

Gjett hvem


som tryna på isen i dag.
Jo det var meg..
Au au..
Jeg ser ut at det snør, og tenker for meg selv at dette kan bli ekkelt med all den isen under.
Så holder jeg lykketroll i hånda og går ut mot bilen.
Går veldig forsiktig sånn at vi ikke skal skli.det gikk kjempe fint.
Så måtte jeg skrape is fra vinduet.(ikke mye,men litt) gikk rundt hele bilen gikk fint,så åpner jeg døra å skal sette meg inn,det gikk ikke så bra.Da tryna jeg så det suste.
Så lykketroll sa :mamma au au??
he he.Landet på skulderen min men det går bra ;)
Hadde sv i da så da startet jeg 9.30 til 17.
Var en super blå mandag,men det går.
Vi koste oss ute,det er jo ikke kaldt.
Etter på så delte vi oss i et par grupper,der noen perlet,noen lagde masker mens resten hadde fri lek.
Når jeg kom hjem reiste vi å handlet for en uke.
Å i dag spiste vi fiskepinner i lompe med wok og potetstappe.
Så nå er vi mette alle man ;)
I morgen skal lykketroll til øre-nese-hals.
Hun fra barne legesentret sa at hun hadde litt veske i øret.
Også har hun store mandler.
Så blir spennende å høre hva han sier.
Ellers så skal vi bare kose oss.

Da sier jeg natta og skrives vi ;) :)
I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar