lørdag 28. mai 2011

Ut å sykle


(flyr snart ut av bilden og inn til dere ;) )

I natt våknet jeg at trodde noen hadde kommet inn på rommet.
Anders var da ikke hjemme,og når han ikke er hjemme om natt sover jeg dårlig så hver minste lyd så våkner jeg)
Men det var ingen som var på rommet,men det var vel at jeg fikk mld av Anders så det lyste opp hele rommet,men mld så jeg ikke før i dag tidlig ;)
Lykketrollet sto opp halv 7 og da koste vi oss med grøt og lek.
Kl 9 sov vi igjen,kl 11 trur jeg det var våknet vi alle ;)
Vi har jo sykel vogn men aldri fått brukt den(aldri og aldri ,ikke så lenge siden jeg fikk den.hi i)
Men i dag fikk vi luft i dekka å prøvde å sykle.
Både hun og jeg har på oss HJELM...VIKTIG VIKTIG..
Hun koste seg.
Lo og tittet på¨alt.
Jeg fikk vondt på stumpen,lenge siden jeg syklet ja.hi hi.
Ble ikke den lange turen skulle bare prøve litt.
Var også meningen at vi skulle sykle til butikken men det regnet så da tok vi bil.
I morgen håper jeg det ikke regner for da skal jeg sykle til jobb bare for å se hvor lang tid jeg bruker.
Så kanskje vi sykler til mandag.
Nå sover lykketrollet mens Anders og Jonas er hos naboen å ser på kamp.
Jeg passer på huset ;)
Ha en strålende lørdag :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar