torsdag 26. mai 2011

sliten for tiden

Den siste tiden har jeg vært sliten,alt er bare ork.
Er nok været.
I dag så våknet snuppa kl 6,jeg orket ikke å stå opp så la henne i senga med meg.
Hun styra og lekte osv plutselig sa det pang.
Falt ned og slo hodet.
Jeg følte at hun ble blekere og blekere og fikk en kul som ble blå.
Og under denne kulen ble da øyet hennes rødt og hovent.
Jeg kjente at jeg ble litt stressa,men har hørt at vis de gråter med engang skal det gå bra.
Så sto vi opp og hun spiste grøt,yoghurt og drakk masse melk.
Når vi kom i barnehagen snakket jeg med flere av damene og de mente at hun er nok i fin form og det var nok ikke noe farlig.
Og spes siden hun hadde drukket masse melk,for vis man er kvalm så kommer melka fort opp.
Vi var ute da vi måtte dra.
Hun var ikke i slaget,hun var slapp og bleike.
Jeg ringte legen og sa at jeg er ei hysterisk mor som vil sjekke henne.
De sa at det er bedre å ringe en gang for mye enn for lite.
Kom til legen og fikk beskjed at alt var bra med henne.
Måtte bare følge med.
Hun fikk ikke lov til å sove lengre en 1,5 t når hun skulle ta lurer,men kunne sove hele natta.
Må si at jeg har lyst til å sjekke henne vær 10 min.

Jaja.
Slitsomt å være en hysterisk mor ;) men dette er noe man alltid burde sjekk når barn slå hodet.
Da sier jeg natta.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar