tirsdag 10. mai 2011

Sorry dårlig blogging

Jeg ble da syk med omgang syke på søndag.
Er litt rart hvor fort sånt går,følte meg i fin form på dagen,
var bare sliten,sovnet fort på sofaen osv.
Men var helt grei.
Så skulle vi spise taco å det klarte jeg ikke å spise,måtte bare løpe på do.
Hele natta var det sånn.
Våknet til og med en gang at jeg sov på badet.
Husker ikke det selv.
Hadde lagt morgenkåpen på gulvet,genser som teppe og masse klær som pute.
Ja det var gøy not.
Fikk i meg vann,men det kom like fort opp igjen.
Så jeg var da hjemme på mandag.
Hadde snuppa sammen med meg,stakkar.
Hun ble glad når pappa kom hjem.
Jeg klarte ikke lukta av mat,så når hun spiste satt jeg langt unna.stakkar.
Orket ikke å leke eller no.
Så da var det godt når pappa kom.
Jeg orker ikke skive så mye nå,så jeg slutter nå.
Skriver mer i morgen eller torsdag.
NAtta alle sammen,

I-A

1 kommentar:

  1. Uff så kjipt å bli syk det er noe dritt..men håper dere har det bra i vertfall da.. =) savner dere masse, gleder oss å se huset deres altså =) miss ya. er ikke noe flink til å blogge selv for tiden andre viktige ting som skal prioteres.

    SvarSlett