onsdag 10. oktober 2012

En morsom dag eller?

I går leverte vil bilen til EU kontroll, eller vi satt bilen utenfor verkstedet siden vi leverte den inn etter stenge tid. Siden jeg skulle på praksis barnehage i dag så leverte vi bilen i går, også skulle jeg da låne bilen til Simen. Han skulle levere bilen etter jobb, så han var her 23.45.Ja da var jeg trøtt, så jeg var hjemme ca 00.30. 
Jeg leverte lykketrollet i barnehagen og satt meg i bilen. Praksisen min er da i en barnehage på minnesund, vel jeg var da på vei til minnesund da bilen så fint plutselig stoppet.Jeg klarte å komme meg inn på en bussholder plass, kl var da 8.00. Og jeg skulle være i barnehagen kl.8.30. Jeg fikk ikk start på bilen så jeg ringt Anders, han måtte da få tak i faren sin. Jeg ringte da barnehagen å sa jeg kom litt seinere at jeg må bli hentet. Kl 9.00 kom Terje og hentet meg,da var jeg bra kald. Jeg hadde ikke teppe eller no så jeg begynte å fryse.

 Så nesten sånn ut, he he. Vel for å si det sånn det var ikke så mye å se på der, jeg så på et par hester,kuer, sauer også en haug med kråker.  Så kom jeg endelig på plass da, og det var hyggelig.Ungene var herlige og det samme var de voksne
så jeg koste meg masse i praksis barnehagen. Mens jeg er der så fikk jeg melding av Anders som da skrev at: Bilen ikke skulle på EU kontroll i dag men i morgen. Ha ha. ja ja. Så da ble bilen levert en dag for tidlig.
Så min dag var en morsom dag ;) Nå skal jeg legge meg. Sliten.
Natta..

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar