søndag 9. oktober 2011

Tante her og tante der :)

Sorry at jeg ikke har skrevet på lenge.
Men har vært litt sliten..
På torsdag var vi å gikk en tur også klarte jeg så klart å vrikke foten så den hovnet opp.
Natta var ille,kjente at det banket opp hele beinet og når jeg våknet var den like hoven.
Dro på jobb,men ble ikke lenge..
Klarte nesten ikke å stå jeg hadde det helt j.......
Når jeg kom hjem satt jeg mye med beina opp og det hjalp nok.
I går kjente jeg at foten var mye bedre og jeg haltet ikke.
Kjenner fortsatt at den er øm og blir fort sliten,men jeg kan gå på den ivertfall :)

Skulle ønske jeg også var så myk ;)
mmm,rømme er godt ;)

I går dro lykketrollet til tante Mari.
Vi møte tante Mari på togstasjonen,så tok de toget hjem.
Dette syntes hun var kjempe morsomt :)
Så kom Jonas til oss,og etter på dro vi til naboen å spiste mat og koste oss.
Etter på dro vi til nebbens og hørte på Hans Bollandsås.
Han var flink :)
I dag hentet jeg lykketroll hos tante Mari,der hun hadde kost seg masse.
Så dro vi til tante Miriam,men de var ikke hjemme så vi dro til tante Linda og Tilla-Sofie <3
Koste oss der mange gode timer.
Så kom vi hjem og da tullet vi..
kos og suss.

kose med den nye dokka jeg fikk av bestemor og vi ser på barne tv :)
ha ha så ler vi godt :)
Tulle jente <3
Hun har danset mye i dag også.
Skal prøve å få lagt ut film enten i kveld eller i morgen.
Men må fikse den først.
Håper dere har hatt en fin helg :)
Det har vi.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar