onsdag 5. oktober 2011

Hei hå

Sorry at jeg ikke har skrevet,men pc er ikke på vår gode side.
En dag funker den neste dag så er nettet dø.
blah...
Vel på fredag var jeg på bli kjent fest.
Og det var super kult.
Vi var vel 8 stk,(mange fler på jobb,men ikke alle som kunne komme)
Men vi som kom hadde det bra kult ;)
Legger til 2 bilder fra den dagen ;)
Hannes,meg,Stian og Kine :)
Stian er på base grønn,mens vi andre er på Orange..
Men vi er en morsom gjeng :)
Her er min snille pedleder :)
To gode venner,med noen gæninger bak i bilen ;) ha ha..
Gleder meg til neste gang.
Ellers så er alt bra.
Med lykketrollet og Anders.
Lykketrollet har vært hos tante Line (tirsdag) til i dag.
Hun var også en tur hos farmor,og havnet hos tante Mari..
Men hun har kost seg masse.
Hun ville ikke hjem,men når vi sa ha det var hun klar.
Så er hun veldig glad i dokker.
Synger til de,legger dem på sofaen og henter teppe.
Sier god natt osv.
Stryker de på hodet også.
Sånn jeg gjør når hun skal sove.Hun har blitt stor nå..
Jaja det var det.
Har også vært flink til å jogge igjen.
Fikk så vondt i legga sist at jeg nesten ikke klarte å gå.
Så tok meg et par dager fri,og nå er jeg på riktig vei igjen.
Skal jogge annenhver dag.
SÅ det så..
ja ja da håper jeg at jeg får skrevet mer i morgen..

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar