onsdag 30. desember 2009

Kino


Nå er det en stund siden jeg har skrevet, men er litt opptatt ;)
Vi koser oss masse med ALea-Clarise.
Hun er bare herlig..
Hun sover mye,noe vi ikke klager over.selv om noen i famillen synes hun kunne ha vært mer våken.
Men som jeg sier om et par år kommer de til å si: jeg husker da du var baby og bare sov jeg.skulle nesten ønske du gjorde det nå å ;)

Hehe..la henne sove sier jeg..hun våkner når hun skal ha mat og godt er det..selv om jeg setter på vekke kl sånn at jeg kan vekke henne etter 4 t..
(siden hun hadde litt gulsot og fordi hun sover så mye)men mat får hun.
Hun har lagt på seg bra nå :)

Vel på mandag var Anders på kino og så Avatar på 3d.
Den var så bra at han syntes at jeg skulle dra å se den, men jeg følte at det kunne jeg ikke.
Snuppa er jo ikke 2 uker en gang, men så sa mamma og mamman til Anders at jeg hadde godt av det og at det er fint for Anders at han kan være alene med henne..
Jeg tenkte mest på Anders hva om hun gråter,han mangler jo noe som jeg har hehe..
Vel det ble til at Anette og jeg dro og så Avatar 3d.
og den må dere bare dra å se..I 3D,bare rå ;)

Anders klarte seg bra med snuppa.var flaks at vi kjøpte smokk så han fikk lurt henne litt for hun gråt litt..
Så når jeg kom hjem var hun fornøyd der hun lå med smokk ;)
Smokken skal ikke brukes hele tiden bare når jeg er bort ;)
SÅ hun fikk mat og da koste hun seg;)
Nå sover hun var nok litt trøtt siden hun ikke klarte å sove uten "puppe smokken"--
Jaja..
Da er det ca en time til snuppa er 2 uker...Hurra for ALEA-CLARISE <3


AVATAR MÅ SES :)
Mange fine farger :)
Mange kule ting i filmen...
vel kos dere vidre folkens.
I morgen er vi ferdig med år 2009 og går inn i 2010..

1 kommentar:

  1. sååå godt å høre dere har d bra =) vil komme på besøk snart å se gull jenta deres :=) deilig å komme seg litt vekk da.. skal mulig stille i april skal si i fra når jeg er klar må komme til dere før d.. hihi.. savner dere masse jeg stor klem gid vennen min

    SvarSlett