tirsdag 15. desember 2009

fikk koslig besøk av Iselin og Therese :)

En liten tur,men koslig :)
Iselin er bare herlig.
Og så flink til å prate :)
De hadde meg bursdagsgave til meg :)
og jule gave til oss alle 3 :)
vi gleder oss masse til å se hva vi får hihi...

Bursdagsgaven blir brukt etter nyttår ja :)
MASSASJE :)
Endelig kan jeg få aromamassaje igjen.hihi...
TUSEN TUSEN TAKK for gavene:)

Ellers så sitter jeg her.
kjenner at jeg er trøtt,tenker snart å legge meg..det sier jeg flere ganger men så må jeg sikkert se på NCIS så da blir jeg sittende her hehe..
men jeg skriver nok mer i morra satser jeg på...
klem til dre alle

2 kommentarer:

  1. jøss så koselig med besøk da.. =) så du stjerner å det vil jeg å men ser ingen ting.. som vanlig lol.. =P vi ses ivertfall i morgen. lærer villa å trekke i bånd. er ikke lett hu vil heller leke med meg når jeg løper hihi.. godt at hun lille prinsessa deres leve godt i maven da.. =) stoor klem gid vennen ses i morgen

    SvarSlett
  2. Det var godt vi kom tirsdagskvelden og ikke dagen etter :) Gratulerer så mye igjen med prinsessen! :)
    Nå blir vel dette en mammablogg? ;)
    Har en fødselsgave til Alea-Clarise, håper jeg kan få levert den før jul :)
    Kos dere masse med jenta deres :) Stor klem

    SvarSlett