søndag 25. juli 2010

Hjemme igjen

Kvart over 6 sto vi opp i dag.
Anders og jeg.
Vi fikset oss før vi vekte bestemor.
Så lagde jeg kaffe til henne,mens hun vekte Alea-Clarise.
Da var kl ca kvart på 7.
Mens hun fikk frokost pakket vi det siste..
Og kvart over 7 var vi ute av huset.
Bussen gikk halv 8.
Vi kom 2t og 15 min før så vi var faktisk nr 2 i kø.
Så bagasjen gikk fort igjen om.
Så var det igjennom kontroll som gikk fort.
Så da var det bare å traske rundt på flyplassen.
Vi så flamenco dansere,han mannen stoppet opp og tok Alea-Clarise i hendene og danset.he he.
Hun smilte som bare det ;0)
Så var det bording.
Vi hadde da bestilt plass bak og det var nesten ingen der.
Var to men på den andre siden,men ingen satt bak,foran eller samme siden(seter som oss)
Så Alea-Clarise hadde sin egen sete når vi var i lufta,som hun da kunne sitte og leke eller sove.
Hun var kjempe flink..
Vi er så stolte av henne.
Gråt ikke i det hele tatt,hun sjarmerte disse flyvertene(ingen flyvertinner i dag)
Så alt var bare fryd og gammen ;0)
Kom fra til kalde Norge.
Det regner...
La oss dra tilbake igjen.hehe.Nei da..vi er her for å bli ;0)
Så har vi hente Kira og det var kjempe koselig å se henne :0)

Skal prøve å få lagt ut bilder i morgen,men kan ta bra med tid siden det var over 700 bilder he he.
Nei jeg får nesten legge meg..
Natta folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar